sâmbătă, ianuarie 02, 2010

The longest journey...


   La multi ani!!
  Anul asta a inceput bine. Mult mai bine decat credeam, dar pe atat de bine cum speram.. Nu se putea altfel.
  Time and place? Cu vreo 2 ore inainte de revelionul propriu-zis, fix in mijlocul Sibiului.
  Concert. Iris. Artificii. Putine, dar bestiale. Aglomeratie. Ploaie. Un sandwich iute ca toti dracii, ca sa ma asigur ca il simt si nu e totul doar un vis. Alergat o ora dupa club. Ca toate erau rezervate cum era de asteptat. O ora sacrificata. A meritat! Ca sa ajungem mai apoi in Union. Cine? Eu si 'doi prieteni vagabonzi.. Sunt vagabonzi dar ii cunosc de mic..'  In cantec erau 3, dar unul a lipsit.. fizic, spiritual a fost acolo. Si data viitoare va fi si fizic, cu siguranta.
  Se poate spune ca mi`am, ne`am organizat revelionul in mai putin de 6 ore. Desi... De la 5 dup`amiaza, la cat am ajuns acasa, pana la 8 cand eram plecati - hopa, chiar 3 ore... E cel mai bun record pe anul ce a trecut.
  Si cel mai bun revelion de pana acum. Far away from all. Far away from memories. Far away from all the crazy shit that ruined the past year.
  O meritat! Am fost doar eu cu mine, si gandurile mele, la miezul noptii. Abia dupa jocul de artificii m`am trezit din visat si m`am intors la prieteni. Iar ei i`am urat 'La multi ani', si am strigat acolo, in mijlocul aglomeratie, in sinea mea ce`i drept, ca o iubesc al naiba de mult. O auzit? Mai conteaza? O stie oricum.
  Muzica din club? Retro! Cu 'trenuletul' format din 20 de insi, chiar si peste. Era si timpul... Era si timpul, si momentul, si starea de spirit necesara pentru asa ceva. Nu stau sa explic de ce! Si pentru prima oara la trecerea dintre ani am simtit ca m`am schimbat. In ceva mai bun? Poate. Am lasat dracu in urma toate grijile, problemele, ceea ce mi`a lipsit, tot ceea ce nu am avut, si am incercat sa simt doar atmosfera din jur. Lucru ce mi`a reusit din plin dealtfel. Cu prea putina bere, putina, dar exact atat cat trebuia. Cu foarte multa buna dispozitie, mai multa decat as fi sperat. Cu mult prea mult ras, mai mult decat credeam ca as fi fost in stare. Poate ar fi trebuit sa mai ramanem o noapte. Dar am zis sa nu exageram. Abia incepe anul!.. Si o sa mai avem parte, asta e o certitudine. Hai sa nu fim nebuni si lacomi. Hai sa nu ne intindem. Oricum nu se astepta nici unul din noi la ceea ce a iesit.
  Iar Sibiul? A ramas acolo, va ramane, si ne va astepta sa ne intoarcem. Candva, cat de curand, oricand ar fi. O sa ne intoarcem! Si o sa avem iar parte de feeling`ul de a trai viata. La maxim! Pentru ca asta am jurat, am sperat si am visat tot anul.
  Se spune ca ce faci in noaptea dintre ani, vei face tot anul. Inseamna ca o sa am un an super tare. Si o sa ne simtim toti frustrant de bine. Ma bucur! Si cred din tot sufletul asta.
  Si pe langa toate astea, ar mai insemna ca tot anul 2010 va fi plin de surprize. De momente inedite. De adrenalina, de suspans, si de senzatia ca habar nu ai ce vei trai in urmatoarele 2-3, 4 ore, dar orice ar fi - va fi mai bun decat crezi. Cu atat mai bine.
  Si orice ar spune altii, petrecerile neorganizate sunt cele mai bune. Din prea multe motive ca sa le enumar aici. Si chiar merita sa faci ceva inedit, sa iei uneori o decizie de moment, si sa te bucuri din plin de ea.
  Iar prietenii adevarati? Exista. Atat de putini incat ii numeri pe degetele de la o mana, dar exista. Si unul din ei ar fi frate`mio mai mare. Caruia i`am ramas dator pe tot anul asta. Si din motive inexplicabile - imi pare bine de asta. Pentru ca e bine si sa ramai dator cuiva uneori. Fara sa stii exact cu ce il vei ajuta, fara sa ai nici cea mai vaga idee cum o vei face. Dar sa crezi cu toata puterea ca atunci cand va avea nevoie, vei fi acolo pentru el. Asa cum si el a fost cand i`ai cerut. A fost mult mai mult decat ai fi sperat vreodata.
  Cheers!!!


P.S. - Da, cred ca era si Mos Craciun acolo. Nush stiu de ce, dar sigur l`am simtit prin preajma. Cred ca se bucura de noul an, ce, el nu are voie?

2 comentarii:

Andra spunea...

Sincer? Mi-a placut tare mult sa petrec cu voi! Urmatoarea va fi si mai nebuna, da? :p

Cosmin Piticu` spunea...

Odata... Candva :D