luni, ianuarie 25, 2010

Too lazzeh...



 N`am avut nici cea mai vagă idee despre ce să postez după trei zile de muncă, în care s-a intercalat o noapte de clubbin'... (aviz celor ce nu cunosc - da, muncesc şi în weekend. Tot weekend-ul. Paişpe ore pe zi O.o )  So, this picture reflects exactly how I feel right now. Şi mâine poate dă naiba şi mă trezeşte careva... Şi ce dacă mâine e luni? You - go to work! Eu rămân să dorm...


 Ah, da... Şi merită notat - today I did a good deed. Mai exact, am dat de un oarecare Gigi. Pe la vreo 1 noaptea.. În timp ce mă întorceam agale de la servici... - Căzut în mijlocul străzii, în stare avansată de ebrietate. Cu geaca aruncată undeva, la ceva distanţă de el. Am avut grijă să îl ridic şi cu oarecare eforturi, am aflat şi cam pe unde locuieşte.. După care l-am dus acasă. Cu geacă cu tot. Şi nu m-am lăsat până nu l-am văzut în faţa uşii. Căzuse fix în faţa blocului său, la vreo 20 de metri.. Şi stătea acolo liniştit... Pe un ger de aproximativ -13 grade. Şi cu o oarecare mândrie afirm că m-am simţit foarte bine după ce l-am văzut pe Gigi în siguranţă..
 (Numele, nu e figurativ. Chiar îl chema Gigi.)
 Mă întreb totuşi, din curiozitate: câţi au trecut oare pe lângă el şi l-au lăsat în plata Domnului?...

Niciun comentariu: