sâmbătă, ianuarie 30, 2010

Crimă şi pedeapsă

- Linişte... Auzi?...
- ... nu.. 
- Se apropie.. O doamne!..
- Nu cred...  Ţi se pare..
- Taci! E prin preajmă..
- Nici nu respir.. 
- Ai grijă la..
TROSC!
- Au!!
- Ups...
- Ţi-am spus să ai grijă!..
- Nu mai striga.. 
- Niciodată nu eşti atent.. 
- Cine vorbea!
- Şşş... aud paşi.
- ...
- Nu poate să ştie.. Nu ar avea de unde..
- Poate i-a spus...
- NU! Nu ar fi făcut-o...
- Mereu greşeşte ştii?.. Nu m-ar mira..
- Nu taci odată?? Îl aud..
- Aş fuma..
- Eşti nebun?! Acum??!!
- Oricum nu mai contează...
- Silentium! Dacă mai deschizi gura..
- Crezi că mai contează acum?.. Am comis-o ce mai.. 
- Şi vrei să suporţi consecinţele??
- Da.
- Eu nu! 
- Nu ai încotro.. Dacă stau eu, stai şi tu.. 
- Mă îndoiesc! Nu suntem legaţi..
- O ba da.. 
- Şşş!!! E chiar aici!
- ...
- Oare a plecat?
- Eu nu am simţit nimic..
- Mi-e groază.. Şi numai tu eşti de vină!
- Eu? Pardon, suntem amândoi.. 
- Poate.. Taci odată! 
- ...
- ...
- Refuz să cred...
- Ai tăcut?!
- Da..
- A plecat.. Doamne era cât p-aci..
- Am scăpat.. Mulţumeşte lui Budhha.. 
- Mulţumesc cui vreau..
- Mă duc să fumez..
- NU! Stai locului.. Ai căpiat?
- Trebuie.. 
- Te omor şi pe tine dacă e nevoie..
- ...
- Aşa vezi.. 
- Şi totuşi.. 
- Nimic! Nu ai dreptul să comentezi..
- A da?! Şi presupun că tu ai..
- Nu în mai mare măsură ca tine.. 
- Atunci?
- Mai contează.. Taci odată! Noaptea e lungă..
- Nu mai suport..
- Atunci ieşi! 
- Nu! Nu aş putea..
- Fă linişte odată, nu te mai foi atâta..
- O.K... Am tăcut..
- Mă bucur..
- Dar nu pot..
- Eşti nebun.. Vrei să murim aici acum?
- Sigur că nu..Dar nu mă pot abţine..
- Trebuie! 
- ...
- Mult mai bine..
- Ar fi trebuit să n-o facem.. Ştiai prea bine..
- Şi? Era mai bine dacă nu?.......

Uşa se deschise...

Un comentariu:

deea spunea...

foarte tare!!