joi, ianuarie 07, 2010

The eye of the tiger....


   NEWSFLASH!
  Conform Realitatea, Ziare.com, and many other more, tigrul este ameninţat cu dispariţia. Hopa, asta nu îmi convine. Pe lângă asta, tot pe Ziare.com aflăm cum că cică un chinez a halit un tigru, "în legitimă apărare". Ooo fută-te steaua şi soarele mătii de chinez nenorocit.. Păi ce ai avut mă cu animalu futuţi dumnezeu mătii?! Măcar dacă l-ai omorât, trebuia neapărat să îl faci si sandwich mă?? Paştele mătii....
  Mă fraţilor, deodată descopăr că urăsc chinezii. După ce că păpau câini, nu le-a ajuns, acum papă specii pe cale de dispariţie. În închisoare să putrezeşti mă, tu şi toţi braconierii din lume. Clujeanul ne spune că un tigru ajunge la vreo 60000 de coco, iar nu mai ştiu cine dracu, că blana lui ajunge la vreo 20000 de dolari pe puţin. Cumpăraţi fraţilor, din partea mea, până daţi faliment. Dar nu blănurile alora care şi aşa mai au prea puţine!... Quote: "Din cele nouă specii de tigru, trei din ele - tigrul Bali, Caspic şi Java - au dispărut deja, iar cea de-a patra specie, tigrul din Sudul Chinei, nu a mai fost văzută de 25 de ani. Prin urmare, au mai rămas doar tigrul bengalez, amur, indo-chinez, sumatra şi malaezian, însă cu o populaţie extrem de mică - 3.200".
  Numărul 2 după tigru, în lista speciilor ameninţate cu "dute`n pizda mătii", se află ursul meu polar amintit în postul anterior.
  Tot în topul mai sus amintit trebuie băgat şi elefantul - pe cine dracu îl interesează de elefant? Ş'aşa, după estimări, peste vreo 10 ani o să facă şi ăsta parte doar din manualele de biologie. Sau arheologie ca să fiu mai exact?
  Încălzire globală, braconaj, vânătoarea considerată ironic - sport, boli, lipsă de bani de la guverne pentru amenajarea "rezervaţiilor naturale", toate astea cică sunt pretexte. Pentru a scuza "restul oamenilor" de dispariţia faunei globale. What the fuck? Noi toţi suntem de vină mă! Organizaţia WWF? (World Wide Fund for Nature).. Şi voi sunteţi mă de vină! Prin ce? Prin încălzirea globală efectiv. Nu? Da` ce mă, voi n'aveţi maşini? Nu poluaţi??
  Nu stau să mă iau de ei, probabil că au şi ei meritul lor... Dar hai frate, 3200 de tigri?? Şi încă şi ăştia alergaţi de colo-colo??
  Toată lumea a luat libertatea dată de ăl de sus în cel mai prost mod posibil. Şi anume de a fute planeta după bunul plac...
  Vestea asta m-a deprimat. Nu am aflat acum de ea, o ştiam mai de mult, dar a trebuit ceva timp să mă hotărăsc să o postez. M-a deprimat în ultimul hal. Cum mă... Nu-i corect! 3200...


 Indeed, not fair. Mai ales atâta timp cât eu sunt un 'big cat-lover' hotărât. Nu puteau mă să dispară mai încolo? Blestemată fie ziua când o să aud că ultimul tigru şi-a dat duhul. Şi blestemată fie ziua când o să privesc poze, imagini, şi o să realizez că aparţin trecutului.
 Iar noi? Oamenii? Vom realiza mult prea târziu cât de criminali suntem în fond.
 Şi chinezul amintit mai sus? Mă întreb cum s-ar simţi dacă ar ştii că face parte din 3200 de chinezi rămaşi în viaţă. Greu de crezut? Poate, dar nu imposibil!.....
 Optimismul meu nenorocit îmi dictează să nu îmi închipui că vreodată ar dispărea motanii ăştia mari, solizi, frumoşi, puternici, magnifici într-un singur cuvânt..  Am înjurat, am fost nervos, mi-a părut rău, am cerut iertare în numele omenirii (cui?.. Dumnezeu există? Dacă da, Lui i-am cerut iertare), mi-am băgat şi mi-am scos.. în toţi ăia care ne-au adus în situaţia asta, am urlat, am cerut, şi m-am enervat din nou. Dar din păcate, oricât m-aş ruga, oricât aş spera, şi oricât aş urla, asta nu mai ţine de mine. Mă priveşte personal într-adevăr, dar e peste puterile mele sa decid eu soarta lor.
  Long live the tiger spirit!

5 comentarii:

Anonim spunea...

pai aiurea....oamenii astya:|...poate se va mai schimba ceva ..in curand..mentalitatea si poate ceva nu va lasa sa se intample asta...:|:|:|:|

Anonim spunea...

app...e nice..ce?sti u:P...arata super:*:*

Cosmin Piticu` spunea...

Si ce fain ar fi sa renunte oamenii la comentarii care sa includa ' :*, :*...' sa mor daca nu arata ca la 15 ani :)))
Asta se accepta ':))' totusi, ca si asta ':(' - sunt internationale! Eheheh, ce imi pasa la ora asta... mersi de comment totusi.. anonimule.

Anonim spunea...

Moartea a unuia e o tragedie , moartea a milioane e statistica ( Stalin ) ; 2 sugestii : Lasa "pizda masii" si restul de injuraturi , ca mai mult atragi atentia fara . In rest spor la postari , ca temele abordate sunt interesante .

Cosmin Piticu` spunea...

Am sa tin cont de sfatul tau, andreispyes, mersi.