vineri, iunie 19, 2009

Mica descriere

Salut! Va scrie Piticu`, recent deprimat dar ca intotdeauna cu un dram de optimism tampit care ma face sa continui sa dau inainte in viata asta de rahat....
Fiind prima mea postare, trebuie sa precizez unele aspecte legate de viata mea... First of all - sunt un prapadit de pizzer. De 3 ani incoace, (asta fiind al 4-lea)
, ma ocup numai de hranirea barosanilor cu buzunar gros, care mai de care mai infometat si dornic sa se indoape...
Acum, nu ca m-as plange, dar sincer, mi s-a cam luat. Nu fac referire la locul actual de munca, nici la clientela obisnuita, ci strict la domeniul de lucru. De care din pacate ajungi sa te plictisesti intr-un final. Se presupune ca omul invata cate ceva nou in fiecare zi, dar ce folos cand faci aceeasi munca de rutina de luni pana duminica, iar de invatat ceva nou nu prea mai ai ce, pentru ca principiile de baza le-ai invatat in primele saptamani/luni de cand activezi in respectivul job.
Din experienta cumulata (si ar cam fi, avand in vedere ca am schimbat vreo 7 restaurante si pizzerii) de cand m-am angajat, nu pot sa am pretentia sa spun ca sunt cine stie ce as al domeniului, dar nici ca sunt inca bat la ceea ce fac... stiu doar ca nu imi e frica sa plec dintr-un loc de munca pentru ca oricum, a doua zi as fi angajat altundeva, pe acelasi domeniu... Chestie testata cu succes de vreo 2 ori...
Un singur lucru il consider totusi bun din toata treaba asta - ca am reusit sa cunosc o sumedenie de oameni, fiecare cu personalitatea, ideile si temperamentul sau, de la fiecare invantand (mai mult sau mai putin) cate ceva legat, fie de domeniul muncii, fie de tot caruselul asta nenorocit, numit pe scurt VIATA. Unele chestii mi-au prins bine, iar cu altele i-am 'dadacit' si eu la randul meu pe altii, iar cat despre lucrurile inutile - din fericire au fost prea putine ca sa fie luate in seama.
Ar fi multe de zis despre toata dracia asta, pizza, pizzeri, restaurante (cu tot ce include asta, de la sefi pana la ospatari) si zau nu stau sa va aburesc (poate numai sa gasesc persoane interesate de povesti de genul), acum ma gandesc ce sa scriu la urmatoarea postare... si idei sunt. Destule. V-am pupat, bafta la intins pizza! :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

si daca ti s-a luat, de ce nu faci ceva cu viata ta, sa schimbi ceva?? ;)

te-a obligat cineva sa fii un prapadit de pizzer? te-a legat cineva de glie?

piticule... deschide ochii... vezi cine te tine acolo unde nu-ti mai place... TU esti ala!!

Cosmin Piticu` spunea...

so true ;) aici nu contrazic, ai dreptate.