marți, iunie 30, 2009

Pareri, opinii...

O zi ca oricare alta... de 'vorba' pe mess cu fratele mai mare... Si ajungem la ideea de 'blog'. Quote:

'Cosmin Piticu`: bah poola... fa`ti blog :))
Doctor House: nu cred ca ar interesa pe cineva ce as avea eu de spus....
Doctor House: too deep,bro'..too deep!!!!
Cosmin Piticu`: eh si crezi ca intereseaza pe careva ce am eu de spus? :))
Doctor House: sunt convins ca nu intereseaza pe nimeni...
Doctor House: =)))
Doctor House: blogul meu ar fi un alt blog in care imi bag poola in societatea noastra depravata si retardata....
Cosmin Piticu`: eu am pus continut pt adulti, asa ca imi bag pula si eu :D
Doctor House: nimic interesant ,dealtfel
Doctor House: o lume in care se idolatrizeaza toate scursurile ...
Cosmin Piticu`: dap
Cosmin Piticu`: pai pt ca scursurile au bani baaa
Doctor House: in care piramida valorilor este intoarsa cu curu'n sus...
Cosmin Piticu`: pt ca suntem romani....
Doctor House: dar asta e deja bine cunoscut...nu ar avea nici un rost
Doctor House: ;)
Cosmin Piticu`: i`m so quoting u!
Doctor House: ''mesajul meu e..fuck you romania!''
Doctor House: =))
Doctor House: stateam si ma uitam la un anumit post tv..in treacat dealtfel..nu am stomacu' asa rezistent...in care manelistii erau considerati mari artisti... cantau aia ca niste caini castrati loviti de tir pe A1!
Cosmin Piticu`
: grav :))'

Hmmm grav intr-adevar. Aproape nimeni nu are o parere prea buna despre tara asta. Cat despre manelisti? Sincer imi e mila de ei, dar mai mila imi e de aia care ii asculta si ii idolatrizeaza. Nu mai pun ghilimele pentru ca asa e...
De curand totusi am dat peste o foarte buna parodie in stil manelist, la care am ras pana m-am prapadit... Sper sa faceti la fel. Din pacate 'real life' ma cheama acum, asa ca va las sa va delectati cu mirificul cantec, semnat simplu - ADN. (Voi reveni la viata de cacao traita in Romania intr-un viitor articol... Pentru ca sunt multe de zis. Foarte multe.)
Enjoy!



Niciun comentariu: