joi, iunie 25, 2009

Mi-e un somn...

Vai de capu meu ce somn imi e... Ca de obicei m-am trezit la ~9 A.M., dupa vreo 7 alarme, setate, amanate si... iar amanate. Si ca de obicei, primul gand dupa ce m-am trezit a fost... 'Foarte naspa frate... vreau sa dorm!'. Ce e interesant e ca de vreo cativa ani incoace, ora 9 a devenit ora obisnuita de trezit, pentru ca la fiecare servici 'frecventat' a trebuit sa fiu la 10 prezent... Asa ca nu stiu de ce ma mai plang, trebuia sa ma fi obisnuit pana acum. Dar... nu se poa`. Datorita noptilor pierdute pana pe la 2-3 noaptea in fata monitorului, unde, ca de obicei, mereu gasesc cate ceva de facut. Acum ca acum, dar daca imi aduc aminte de vara trecuta... ehe... Ce mai palpitatii trageam cand stateam vreo 2-3 nopti nedormite, ca ajungeam dupa miezul noptii acasa si ma culcam la rasaritul soarelui, ca mai apoi sa apuc vreo doua, maxim trei ore de somn pana ma trezeam sa plec la servici... Sau cand puneam sticla de cola/pepsi si vreo cateva ness-uri langa mine, si apoi 'rupeam' tastatura, fara sa inchid un ochi toata noaptea, de a doua zi eram ca un ursulet mecanic la munca. Vremuri tata...
Nici macar zilele libere nu mai au farmecul ala, cand ma culcam tot la ora obisnuita, si apoi dormeam ca un lenes porc, vreo 12-13 ore, de ma trezeam la ora pranzului, sau mult dupa si apoi ma miram de ce nu am chef de nimic toata ziua (sau ce mai ramanea din ea).
Am descoperit in schimb ca nu are rost sa mai dorm dupa ora 12 (la pranz), ci mai bine sa troznesc vreo 2 ore de somn mai dup-amiaza, lucru care imi place de minune, si ma mir ca prostul de ce dracu ma incapatanam cand eram mic copil sa dorm dup-amiaza, cand ma trimiteau ai mei la somn.
Cica viata e facuta sa o traiesti nu sa o dormi, pacat totusi ca fara somn (cat de cat acolo) nu poti sa traiesti deloc... Si sincer nu stiu de ce am scris postul asta, asa cu noaptea in cap (radeti voi radeti dar e 9 jumate, la ora asta trebuia sa dorm!), nici nu o sa il recitesc pentru revizuire, pentru ca imi e prea lene, iar daca se nimereste vreun ghinionist care sa il citeasca tot asa, la cantatul cocosilor, sau mai rau, la vreo ora ciudata din noapte, atunci aluia ii trimit un mesaj mai personal... 'Du-te frate si dormi!'
Mai interesant o sa fie cand (daca, si de ce vreodata) m-oi insura si mi-oi gasi o nevasta ca asta... (Atasez prea cunoscutul clip 'Noaptea la veverite, pentru cunoscatori). Somn usor!

Niciun comentariu: