joi, martie 25, 2010

On the road again!



 M-am trezit cu noaptea în cap (respectiv 8) ca să fug la ţară. O binemeritată pauză de câteva ore, far away from the crazy city. Şi am pus melodia asta pe un nivel de decibeli niţel mai accentuat decât ar fi nevoie.. Me likes it!
 În câte avem azi? 25 martie.. O zi numai bună, pentru orice scop. Chiar şi pentru a scrie rapid un post înainte de plecare.
 Chior de somn, reverific toată lista de dinainte de plecare: ţigări? Este. (Fir-ar capu' tău Vanghelie, că prost ne-ai învăţat!) Maşină? Este. Cu acte? Cu acte. (Am luat ITP-ul alalteri!). Rovignetă? E şi din aia... Damn it!  Chit că nu merită.. Asigurare era deja.. Mai trebuie un plin. (Ieftin, să trăiască GPL-ul!).
Şi să nu uit. Cafea? Avem, avem. Mai punem la socoteală o ţinută lejeră dar elegantă de drum, ochelarii polarizanţi pe nas, and Piticu' is ready for the trip.
 Acesta este un post random, (revin la idee... băi... e 8! nu am de gând să scriu vreun text memorabil...).. Şi presupun că voi reveni cu impresii la întoarcere. Să vă prezint situaţia Dealului Negru niţel. Aud că e bunicel, l-au mai peticit.. (Şi noi ne bucurăm de faptul acesta, în loc să îi blestemăm că nu au făcut treabă serioasă.. Dealtfel nici nu era de aşteptat).

 Iar pretenţia mea de a avea un blog tare schimbător, nu s-a schimbat. Ştiu că probabil ar trebui să am un anume stil care să se regăsească în toate post-urile, ştiu că mai mult ca sigur nu are nici un rost să mă învârt în jurul cozii, şi să mă mut de la metafore la 'casual speech', dar nici nu mai dau înapoi acum. Nici nu vreau titlul de 'blogger-ul sezonului' (an e mult spus), dar nici nu îmi convine să las multe lucruri nescrise pentru că.. Nu se potrivesc cu restul articolelor.
 Până una-alta, ia uite ce scrie camionagiu pe aici.. Găsesc blog-ul lui tare interesant.. Şi cred că e singurul pe care l-am citit de la cap la coadă, probabil pentru că m-a interesat domeniul.
 V-am lăsat, Piticu' a ieşit iar pe şosele.. 
 Beware!

2 comentarii:

Sabina spunea...

Pai daca la 8 e "noaptea in cap"...la 6 ce sa mai zic?:D

Ba ai un stil!Poate ca nu iti dai seama,dar il regasesc cam in toate posturile tale...mai putin asta,e mult mai amuzant decat in general...cred ca pricina este "noaptea-n cap" :P

Cosmin Piticu` spunea...

Dap... am abordat pentru majoritatea post`urilor un stil mai... abstract sa zic asa :P pentru unele persoane..
Dar nu ma pot abtine sa fiu ironic pana la Dumnezeu cateodata :P asa am inceput blog`ul, apoi am zis ca merge totusi sa combin modul in care scriu... nu da mereu bine, si no, probabil ar trebui sa fac 2 blog`uri, unul ironic sa rada lumea bine, si unul pentru un anume gen de public... d`apoi cine dracu se mai complica atata? :P cand chiar nu ma pot abtine, ii mai trantesc cate unul asa, sa intre bine! :P