vineri, martie 26, 2010

Here we go again...

 Am promis că revin cu impresii din trafic. Nu prea multe că e 7 jumate, şi îs chior de somn. Cum ziceam, ieri m-am prezentat pe la ţară. 100 de km, jumate pe Dealul Negru. Care este, cum bănuiam, peticit în mare proporţie.
 Cum e vorba aia... "Nici prea prea, nici foarte foarte.." Respectiv, nici prea rupt, dar nici ne-circulabil. Neaglomerat la dus... Puţin mai "încolonat" la întoarcere. Cu vreo sută de jderi cu "merţane şi bnw", care mai de care mai grăbiţi. Asta până ajungeau în coloană, şi îi prindeam din urmă. În rest, totul ok. 
 Total: 260 de km toată ziua... Şi câteva ore de somn.
 Dacă eram în stare, făceam azi un post bun. Numai că, din varii motive, m-am trezit să fug iar la ţară. 
 Probabil că voi reveni din nou cu un post mai lung diseară. Acum caut termos-ul să îl îndop cu cafea. Tare, că altfel nu o să îmi fie prea bine..
 Cine face azi un Vâlcea - Piteşti? Ne vedem în trafic! 


Later edit: În două zile am parcurs cam 700 de km.. Şi mă apropii uşor dar sigur de "pragul psihologic" de 10 000 de km.. "Ăi mari" or să râdă de mine pe sparte.. Dar vin cu două argumente bune pentru care mă bucur că am ajuns până aici momentan.. Am parcurs atâţia km fără incidente.. 
Şi mai ales: fără frâne! Heh heh, asta a meritat menţionată.

Niciun comentariu: