miercuri, noiembrie 25, 2009

Urasc!!!...


   Spuneam in postul anterior de aceia care nu inteleg ce si de ce frumos.. Si revin la subiect. Multi vor citi dar putini vor asculta si le va pasa.
Urasc!.. Urasc tot ce e tampit pe lumea asta, toate razboaiele, toata ura, toata invidia prosteasca, pana si ultima farama de gelozie..
Ok - question for all of you: de ce e omul prost? De ce nu poate fiecare sa inchida un minut ochii si sa se gandeasca.. 'Ma, da` prost is Doamne!..
Urasc.. 
Pe aceia care nu stiu sa pretuiasca ce li s`a dat.
Pe aceia care vor putere si nu se uita unde trebuie sa loveasca pentru a o obtine.
Tot ce nu e drept, dar se face 'pentru ca trebuie' cica.
Si tot ce se vrea a fi corect, dar nu se face 'pentru ca da prost'.
Urasc ochii reci, si urechile care nu asculta. Urasc gura lumii, urasc justitia care in nici un caz nu e dreapta, - dar deh, are dreptul sa taie si sa spanzure.
Urasc pe aceia care lovesc un animal si apoi il lasa in mijlocul strazii - 'duca`se dreacu, macar sa nu imi fi spart spoiler-ul!'.
Urasc pe aceia care vad animalul si nu se dau jos pentru ca 'eh.. ce pot sa mai fac pentru el.. Si apoi, e drumul aglomerat, nu am unde trage pe dreapta.. saracutu animal.. duca`se in pizda masii!!'
Urasc necazurile pentru ca nu vin de la sine, ci pentru ca ni le aduc altii.
Urasc nedreptatea, pentru ca oricat am vrea sa fie ca noi, vine vreun anume bou si ne da viziunea lui: 'De ce sa faci mah asta, ca iete in viziunea mea nu e corect.. Si altii or sa fie de acord cu mine mah, nu cu tine!'.. Il urasc si pe asta care spune asa ceva, da.
Urasc starea de spirit a natiunii, urasc spiritul de turma.
Poate unul din voi veti veni sa imi trageti un sut in dos: 'Ho ma, animalule, ca nu e totu asa de urat pe lumea asta!', dar va voi raspunde calm, si cu ura: 'Nu e mah, si nici nu vreau sa cred asta!'.
Urasc indoiala, feeling`ul acela tampit care, oricat de mult am vrea sa credem ca e pe dos si ca mai merita totusi ceva, apare ea si ne face sa nu fim siguri de propriile noastre ganduri.
Urasc oamenii care se indoiesc, urasc pe aceia care spun ceva si fac oamenii sa se indoiasca de ei insisi.
Suntem o rasa de prosti.
Urasc faptul ca suntem disperati si nu vedem decat ce e urat in jurul nostru, si oriunde privim, vedem acele lucruri de care ne e frica... 'Ah, iete mah.. Or sosit extraterestrii din spatiu.. Clar! Razboi, ce mai!'
Mortii masii.. Vine saracu E.T. de la PIX miliarde de ani lumina departare, poate vrea asta saracu sa vina sa vada daca nu cumva a ramas singur in univers. Poate ca prin cine stie ce minune, are forma umanoida si intelege semnul universal de pace - acela de a face cu mana.. Si poate vine sa ne faca cu mana, sa se linisteasca si sa accepte ca nu e singur, si apoi sa plece mai departe..
Teapa! Ca pana ajunge sa intre in atmosfera, ii dau americanii sau mai stiu eu cine mortii lor, direct in cap, de se alege prafu de pe scufia lu`E.T... 'Na mah ca am fost noi mai smecheri.. Voiai sa ne faci fraiere ah??'
Urasc starea permanenta de frica, de nebunie si de agitatie.
Urasc starea de panica, urasc sa stiu cum ar actiona oamenii in caz de cataclism. 
Ma urasc pe mine pentru ca sunt bou, si vreau sa cred in ceva ce poate nu mai exista, vreau sa cred in tot ce altii dau cu piciorul, si vreau sa imi pese.
Da, vreau sa imi pese. Vreau sa nu arat lumii ca urasc atata. Teapa mah, nu e cum credeti voi.. Si va urasc din plin pentru ca ati crezut chiar si un singur moment ca nu imi pasa si ca imi vars dracii aici.
Va urasc pentru ca nu intelegeti si nu vreti sa intelegeti.
Inca pastrez dramul tampit de optimism, ala care m`a facut sa dau inainte ca un berbec, ala care atunci cand am crezut ca s`a terminat totul, mi`a dat un sut in cur si mi`a facut vant urland din urma mea: 'Inainte!.. In mortii matii de copil prost! Nu te da batut!'.
Uite ma.. Pe ala nu il urasc. Pentru ca ma tine puternic, si imi da speranta ca inca merita sa cred, sa simt, sa sper, si sa traiesc.
Imi pasa, vreau sa imi pese, vreau sa continui, vreau sa iubesc si sa fac tot ce altii nu vor intelege, vreau sa spun tot ce altii nu vor sa auda, vreau sa traiesc exact cum ar parea mai incorect in ochii tuturor. 


Oho.. Postul asta l`am scris la draci. Ma urati pentru ce am scris aici? Super tare! Va urasc si eu pentru asta.
In urmatorul post voi scrie fain frumos si lucrurile pentru care sunt al dracu de mandru totusi, lucrurile care merita. Voi scrie si ceea ce conteaza, de ce vreau sa iubesc si ce merita atentia mea, voi scrie toate lucrurile care ma fac sa sper, sa visez si sa nu ma dau batut. Pai ce mama dracu.. Nu am innebunit de tot ca sa las totul balta - ar fi cea mai proasta alegere. Si nu veti intelege, si nu veti vreti vrea sa cititi.. Iar daca veti citi nu veti vrea sa credeti. Hopa.. va urasc si pentru asta!

Niciun comentariu: