duminică, noiembrie 15, 2009

Give or take?

  Ca tot vorbeam de lucruri bune... Iete azi am facut un lucru bun... (cine stie cunoaste...). Respectiv am dat ceva, cuiva, ceva ce mie nu imi mai folosea sigur, dar poate cui i l`am dat ii va prinde bine.. Si probabil o sa fie mai recunoscator decat e cazul.
  Ce? Nu conteaza... Conteaza gestul si feeling-ul. L-ati incercat vreodata? Sa stiti ca e cineva care are nevoie, si sa stiti ca il puteti ajuta? Poate ca da, dar ati preferat sa va doara in cot.
Multi spun - 'Eee.. Lasa tati, sa se descurce cum poate... Ca nici eu n-am avut..'. Bine bine.. Dar - chiar e corect?.. Lucrurile sunt simple.. Cel putin in viziunea mea de acuma.. Eu am. El nu are. Pai hai frate sa ii dau, ca poate ii fac un bine. In orice caz mie personal nu imi fac un rau.. Asta e clar.
Dar romanul e egoist. 'Lasa frate ca am acu, si daca dau, poate cine stie cand imi trebuie.. Mai bine tin eu. Numa pentru mine'. Pana se invecheste de tot. Si omul bineinteles il arunca apoi.. Nasol. 
Altii dau - dar pe bani.. Cat de putin, dar sa 'ii iasa ceva'. Pai... iar intreb.. E corect?.. Poate in viziunea unora e corect. Dar pentru mine nu mai e. De ce?..
Revenind la postul anterior - iete ca asa vrea pixu meu momentan. Sa dau si sa nu cer inapoi.. Sa stiu eu pentru linistea mea interioara ca am facut un gest frumos. Doar pentru feeling.. Si iar o sa ziceti - 'Asta bate campii...' Oare?
Pana nu incercati nu aruncati cu pietre ca zau nu are rost. 
Multi stiu doar sa ia. Putini stiu sa dea.. (Nu zic 'de pomana'. In nici un caz.. Ci doar de dragul de a da!). Si mult mai putini stiu sa primeasca. 
Sursa de inspiratie?.. Uite aici. Pacat ca nu e asa in fiecare oras. Un loc unde sa se intalneasca fiecare cu oricine, sa dea si sa ia dupa bunul sau plac. De la obiecte marunte, la obiecte care chiar au o anume valoare.. 
  Ma voi contrazice nitel... Desi mai degraba voi rectifica o mica greseala... Nu era ca 'romanii sunt egoisti' ci 'majoritatea romanilor sunt egoisti'. Si mie la ora asta mi s-a pus pata sa nu fac parte din majoritate. 
  In orice caz, ca sa inchei - a meritat. Pentru mine cel putin. M-a facut sa ma simt mult mai bine... Si chestia asta conteaza mai mult decat suma modesta pe care as fi obtinut-o candva pe obiectul respectiv. Trust me!
  So... what next? :D

 

Un comentariu:

Anonim spunea...

freecycle rullz!

asa m-am simtit si eu prima oara cand am dat ceva: iete ce misto, omul ala are nevoie, eu il ajut, nu primesc nimic in schimb, dar sentimentul de ... "bine" este prezent!!!! :)