miercuri, august 26, 2009

Dog speed!!!

Buey, sa va zic una tare.. Se intampla aseara, pe drumul dinspre Olanesti spre Valcea... Pe undeva dupa Pausesti-Maglasi.. Eu cu masina, in fata alt 'participant la trafic', sa ii zicem.. Gicu`. Gicu` deoarece doresc sa ramana in anonimat, dat fiind ca a reusit sa acroseze partial, o buca de caine.
Si cum spuneam... Mergeam noi linistiti... Viteza de croaziera aproximativ 50 km/h.. Si deodata apare un caine de pe marginea drumului.. Alergand intre masina mea si cea a lu` Gicu` din fata.. Si incepe cainele sa accelereze. Fratilor deci va jur, cainele ala parca avea pe dracu in el.. Il vedeam cum accelereaza intr-un ritm.. ametitor! Si daca am vazut asa, i-am dat si eu mai tare, ca disparuse deja dupa o curba.. Si ma uitam ca bou` la kilometraj, asta imi indica 60km/h, cainele continua sa se distanteze.. Ba da-l dracu de caine, am zis ca e imposibil. Si deodata trece cainele in viteza pe contrasens, intra in sant, si incepe sa dea din labe cum nu am mai vazut in viata mea, cred ca ar fi dat clasa la orice ogar de rasa pura... Ma jur ca in momentul ala am avut impresia ca vrea sa faca drift... Performanta reusita dealtfel, ca dupa vreo '20 de rotatii de labe' parcurse in cam 10 secunde, a DEPASIT pe nea` Gicu` si i`a taiat calea... eu aveam in continuare 60-70km/h... Cum spuneam, cainele i`a taiat calea si a reusit sa treaca in proportie de 90% prin fata masinii... In schimb nu a calculat bine ca i-a sters nea` Gicu` juma de buca cu farul din dreapta... Eu, cum n-am mai avut timp sa incetinesc, l-am depasit si eu pe Gicu` si observam cu stupoare ca i se stinsese farul... care apoi s-a reaprins (probabil se miscasera contactele din cauza socului, dracu stie). Partea interesanta e ca masina lu` nea` Gicu` nu prezenta urme de 'accident', nici macar o zgarietura... Iar cainele, disparuse, continuand maratonul ca nu pot sa ii spun altfel. In ritmul in care alerga cred ca ajunsese la Pitesti cel putin, daca nu mai departe. Jesus!

Acest articol nu este un pamflet. In nici un caz. Cainele a fost acolo, eu cu nea Gicu` asemenea, si am vazut amandoi ce s-a intamplat... si ca sa il citez pe Gicu`: 'Ultimul lucru pe care l-am vazut a fost curu` cainelui in bataia farurilor'...
Intamplarea asta imi aduce aminte de bancul cu iepurasu care lua extasy si ii alerga pe toti prin padure... Dar da-o in pizda masii de treaba, cainele ala nu era nici drogat, nici posedat, cred ca era Dracu insusi, la maraton pe soselele Romaniei.
Si acu sa il mai vad pe vreunu care se poate lauda ca a vazut un caine alergand cu 60-70km/h, pe sosea, la miezul noptii ca ii dau o lada de bere moca....
In fine... toate ca toate dar eu pana acum nu am mai vazut un caine care sa faca drift. Tot respectul pentru dihanie... Am trait sa o vad si pe asta! :D

Niciun comentariu: